به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، ظهر امروز _جمعه دهم آذر_ با هدف ارتقا و بهبود سطح کیفی خدمات رسانی و افزایش رضایتمندی شهروندان، جلسه ارزیابی کیفی عملکرد مرکز فوریتهای سامانه ١۳٧ خدمات شهری با حضور معاونین محیط زیست و خدمات و برنامهریزی و سرمایه انسانی مدیران مناطق پنجگانه، سازمانها و مدیران ذیربط در سالن جلسات سردار شهید سلیمانی معاونت محیط زیست و خدمات شهری برگزار شد.
در این جلسه شهرام جوادزاده معاون محیط زیست و خدمات شهری با اشاره به نقش و اهمیت سامانه ١٣٧ در انعکاس مشکلات و دغدغههای شهروندان به مجموعه مدیریت شهری و تأثیرگذاری آن در میزان رضایتمندی شهروندان خاطرنشان کرد: قطعاً هدف ما این است که با کاهش زمان پاسخگویی و اقدام به موقع و بدون وقفه در مرتفع نمودن مسائل و مشکلات شهروندان در حوزههای مختلف کارگشا و تأثیرگذار باشیم.
وی، سامانه فوریتهای خدمات شهری ١٣٧ را سامانه ارتباط مستقیم و بدون واسطه شهروندان با شهرداری عنوان کرد و افزود: مطابق آمار سیستمی برخط در سالجاری ٩ هزار پیام از طرف شهروندان توسط کارشناسان این سامانه دریافت و جهت بررسی و اقدام به حوزههای مختلف ارجاع میشود و همکاران ما در سریعترین زمان نسبت به رفع مسائل مربوط اقدام میکنند.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اردبیل ضمن تشریح آمار و شاخصهای مرتبط با سامانه ١٣٧ در مقایسه با سال گذشته؛ از ارتقا و بهبود این شاخصها در افزایش میزان رضایتمندی شهروندان خبر داد اظهار کرد: مدیران مناطق و سازمانهای مرتبط با پاسخگویی مناسب و رفع سریع مشکلات شهروندان بیش از پیش در پیشگیری از بروز مسائل و ناهنجاریهای شهری تلاش کنند.
جوادزاده در پایان با تقدیر از مشارکت و دغدغه شهروندان در انعکاس مشکلات و مسائل مختلف شهری جهت داشتن شهری زیبا و شایسته تصریح کرد: همکاران تلاشگر ما ضمن رسیدگی به مشکلات مطرح شده به دنبال شناسایی آسیبها، موانع و سپس تقویت آنها هستند و با برگزاری ماهانه این جلسات با بررسی موارد ذکر شده به دنبال خدمات رسانی بهتر به شهروندان هستیم.
نظر شما