این می تواند اطمینان حاصل کند که آنها می دانند که با انتخاب شما انتخاب درستی انجام دادهاند. در واقع این تنها یکی از تکنیک های موثری است که با آموزش دیجیتال مارکتینگ و به کار بستن آنها می توانید اثرگذاری کمپین های خود را افزایش دهید و به اهداف بازاریابی دیجیتال و اینترنتی خود دست یابید.
در اینجا برخی از سناریوهای مختلفی وجود دارد که ممکن است برای مشتریان یک یادداشت تشکر بفرستید:
- ارسال محتوا از طریق محتوا برای وب سایت خود
- شناسایی آنها برای کسب و کار یا حمایتشان
- پس از خرید یا ارتقاء یک محصول
- رسیدن به نقاط عطف خاصی با پروژه خود
- وقتی بازخورد یا بررسی ارائه می کنند
از این الگوهای ایمیل رایگان برای تشکر از مشتریان خود استفاده کنید
اینها تنها برخی از راه هایی است که می توانیم از مشتریان تشکر کنیم. تصور کنید زمانی که در یک فروشگاه هستید و فروشنده از شما برای خریدتان تشکر می کند. این باعث ایجاد رابطه یا وفاداری می شود. با این الگوهای ایمیل، می توانید به مشتریان نشان دهید که از آنها قدردانی می کنید و به ایجاد همان وفاداری کمک می کنید.
ایمیل تشکر از آنها برای ارسال محتوای وب سایت
سلام،
از ارسال محتوای مورد نیاز برای کمک به ساخت وب سایت خود متشکریم! همانطور که می دانید، ساختن وب سایت های عالی بدون اینکه مشتریانی مانند شما قادر به ارائه محتوا باشند، کار آسانی نیست.
همانطور که می گویند، کار گروهی باعث می شود رویاها به حقیقت بپیوندد. دریافت سریع محتوا به ما این امکان را می دهد که وب سایت شما را در بازه زمانی که در مورد آن صحبت کردیم به پایان برسانیم.
با پیشرفت پروژه همچنان شما را مطلع می کنم، اما باز هم از کمک شما در دریافت محتوای مورد نیاز سپاسگزارم. ما واقعاً از آن قدردانی می کنیم.
ایمیلی که از آنها برای کسب و کارشان تشکر می کند
سلام،
امیدوارم حالتون خوب باشه و از وب سایت جدیدتون لذت برده باشید. مطمئناً فوق العاده به نظر می رسد
من فقط می خواستم از شما برای تجارت و حمایت مداوم شما تشکر کنم. بدون مشتریان بزرگ مانند شما، من نمی توانم وب سایت های عالی بسازم.
من به خودم افتخار می کنم که می توانم نتایجی عالی را برایتان ارائه دهم، و امیدوارم که به شما و کسب و کار شما خدمات خوبی ارائه داده باشم.
باز هم از شما متشکرم و امیدوارم بتوانم موفقترین پروژههای خود را در طول شراکت تجاری خود ارائه دهیم.
ایمیلی که از مشتری برای خرید یا ارتقا خدمات تشکر می کند
سلام،
از خرید شما متشکرم. ما در تلاش هستیم تا بهترین ها را به مشتریان خود ارائه دهیم.
به زودی خرید شما را اجرا خواهیم کرد تا از بقیه متمایز شوید. اگر در این مدت سوال یا ابهامی داشتید، با خیال راحت تماس بگیرید تا در اسرع وقت به شما کمک کنیم.
امیدواریم به زودی آماده باشید تا محصول جدید خود را در وب سایت خود مشاهده کنید.
با تشکر
ایمیل برای مشتری که به یک نقطه عطف یا پروژه کامل رسیده است
سلام،
تبریک می گویم! ما در مراحل پایانی هستیم. ما میخواستیم از شما برای اینکه اینقدر سریع و ارائه بازخورد برای کمک به ادامه پیشرفت پروژه خود تشکر میکنیم.
مرحله بعدی پروژه این است که قبل از اینکه سایت شما را راه اندازی کنیم، مطمئن شوید که از محصول نهایی راضی هستید! ما به زودی با شما تماس خواهیم گرفت تا این تماس را برای نهایی کردن وب سایت راه اندازی کنیم.
با تشکر
ایمیلی که از مشتری برای بازخوردشان تشکر می کند
سلام،
من فقط می خواستم تماس بگیرم و از شما تشکر کنم که بازخورد خود را به من ارائه دادید. از اینکه از برنامه شلوغ خود وقت می گذارید سپاسگزارم. همانطور که می دانید، بازخورد برای کمک به یادگیری، رشد و ایجاد تغییرات برای بهبود خدمات ما بسیار مهم است.
من مشتاقانه منتظر هستم که بتوانم نظرات شما را در خدمات بعدی پیاده کنم. اگر مایل به ارائه بازخورد اضافی هستید، در صورت تمایل با ما تماس بگیرید.
باز هم از بازخورد شما متشکرم.
نکات بیشتر
به یاد داشته باشید، وقتی از مشتریان تشکر می کنید، از شخصی سازی پیام نترسید، اما زیاده روی نکنید. در غیر این صورت ممکن است برداشت اشتباهی پیش بیاید. سعی کنید از الگوهای ایمیل بالا پیروی کنید و آنها را کوتاه و دقیق نگه دارید.
اینکه بتوانید به مشتریان نشان دهید که اهمیت دارند، و از آنها قدردانی می کنید، ممکن است به اطمینان از بازگشت آنها رای خرید مجدد یا حتی ارجاع به مشتری دیگر کمک کند. از این گذشته، یک حرکت ساده مانند گفتن "متشکرم" می تواند راه زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد.
اگر ساکن خراسان رضوی هستید و به یادگیری بازاریابی دیجیتال و اینترنتی علاقه مندید، به شما حضور در کلاس آموزش دیجیتال مارکتینگ در مشهد را پیشنهاد می کنیم.
نظر شما