وجود بیش از ۲ هزار شعبه اخذ رای در استان کرمان / آغاز ثبت‌نام قطعی داوطلبان از ۲۷ مهر

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به آغاز ثبت‌نام قطعی داوطلبان انتخابات مجلس از ۲۷ مهرماه، بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد و گفت: اطلس دو هزار و ۴۰۰ شعبه اخذ رای استان کرمان آماده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان جلالی امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم مهرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرآیند قطعی ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم از روز پنجشنبه بیست‌وهفتم مهرماه، به مدت هفت روز از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰ به صورت غیرحضوری از طریق مراجعه به پنجره واحد وزارت کشور با استفاده از رایانه انجام و تکمیل نشدن پرسشنامه به منزله انصراف تلقی می‌شود.

وی با تشریح جزئیات ثبت‌نام از ضرورت معرفی یا افتتاح حساب غیرتجاری ویژه انتخابات در راستای قانون شفافیت مالی به همراه معرفی نماینده مالی خبر داد و افزود: داوطلبان باید تاییدیه گواهی پنج سال سابقه کاری را به همراه اطلاعات مربوطه بارگذاری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه فرآیند احراز صلاحیت داوطلبان طی ۱۴ روز انجام می‌شود و تشکیل یک ستاد مجازی تبلیغاتی طبق قانون جدید برای داوطلبان بلامانع است، تصریح کرد: یک هفته پس از ثبت‌نام قطعی داوطلبان، هیئت بررسی تبلیغات استان تشکیل و راهبردها اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی در راستای رعایت عدالت انتخاباتی موظف هستند لیست کاملی از تمام امکاناتی که می‌توانند به صورت عمومی در اختیار داوطلبان قرار دهند، به هیئت بررسی تبلیغات اعلام کنند.

جلالی با اشاره به آمادگی کامل ستاد انتخابات استان کرمان از انجام اقدامات مطلوب طبق تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت انتخابات گفت: انتخابات دوره دوازدهم مجلس در یک‌هشتم صندوق‌های رأی به صورت الکترونیکی خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان اظهار کرد: در استان کرمان ۶۴ هیئت اجرایی شامل هزار و ۹۲۰ عضو در ۳۹ بخش مستقل و ۲۵ فرمانداری تشکیل شده است.

کد خبر 696288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.