لاله صاحبیبزاز در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی شش ماه نخست امسال، ۱۲۶ هزار و ۱۶۲ تماس با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان برقرار شده است.
وی افزود: در مجموع به بیش از ۱۱۶ هزار تماس تلفنی پاسخ داده شده است، با توجه به اینکه بعضی اطلاعات مورد نیاز کاربران جادهای از جمله آخرین وضعیت راهها، انسداد محورها و آخرین وضعیت محورهای دارای کارگاه فعال راهداری، هر دو ساعت در سامانه ۱۴۱ استان بهروزرسانی میشود و تعدادی از تماس گیرندگان پاسخ سوالات خود را از طریق تلفن گویا دریافت میکنند.
معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای خوزستان ادامه داد: در صورت ثبت شکایت مسئله در کوتاهترین زمان ممکن پیگیری میشود، اما با توجه به نوع شکایت، بازه پاسخگویی و رسیدگی به آن متفاوت است.
صاحبیبزاز تاکید کرد: کاربران جادهای میتوانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها، ضمن اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی، شرایط جوی، حوزه حملونقل، راههای مسدود و بازگشایی شده، محدودیتهای تردد وسایل نقلیه در جادهها، مشکلات راهها، شکایات، انتقادات و پیشنهادهای خود را نیز ثبت کنند.
نظر شما