وحید مهدویان در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: توسعه و افزایش خدمات غیرحضوری و الکترونیک در گام نخست برای شهروندان و سپس برای سیستم مدیریت شهری مفید خواهد بود و مشکلات ترافیکی و آلودگی هوا را نیز کاهش خواهد داد.
وی افزود: جلسه کمیته اجرایی شهرسازی الکترونیک برای بررسی مسائل فنی و راهبردی درباره سامانه «اصنو» برگزار شد و فرایندهای اجرایی این سامانه و پیادهسازی موارد محتوایی و درونسازمانی شهرداری با سایر بخشهای مرتبط برای تسری سامانه و دیگر موضوعات فنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با بیان اینکه جلسه کمیته اجرایی شهرسازی الکترونیک هر هفته برگزار میشود، تصریح کرد: یکی از استراتژیهای شهرهای الکترونیک افزایش سطح دسترسی شهروندان در تمام ساعات شبانهروز به پایگاههای داده خدمات دولتی و بخش خصوصی روی شبکه وب (سایت) و حرکت بهسوی بهبود و ارتقای سطح خدمات شهرسازی به شهروندان است.
وی اضافه کرد: اعضای این کارگروه با این هدف انتخاب شدند تا بهصورت ویژه پیگیر گسترش فرایندهای غیرحضوری باشند و بتوان سطح کیفی خدمات را افزایش داد.
سامانه هوشمند توسعه شهری (اصنو) خدمتی نوین و ارزشمند برای شهر است که امکان ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیک توسط شهرداری این کلانشهر را فراهم میکند.
مهدویان ادامه داد: سلسله جلسات همفکری و هماهنگی در امور خدمت به شهروندان میتواند گام مؤثری در راستای بهبود پاسخدهی به شهروندان اصفهانی برای تسریع در زمان و صدور استعلام و افزایش سطح رضایتمندی آنها باشد.
وی خاطرنشان کرد: در این جلسات درباره مسائلی همچون سطح دسترسی کاربران واحد کنترل نظارت، دسترسی به پروانههای ساختمانی و استعلامات صادره در شهرداری مناطق پانزدهگانه شهرداری، همچنین درباره بند «ت» تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ بحث و بررسی شد.
معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با اشاره به راهاندازی سامانه هوشمند توسعه شهری (اصنو) گفت: کمیته اجرایی شهرسازی الکترونیک بهصورت منظم و پویا موضوعات جاری این حوزه را به بحث و گفتوگو میگذارد.
وی تاکید کرد: سامانه هوشمند توسعه شهری (اصنو) خدمتی نوین و ارزشمند برای شهر است که امکان ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیک توسط شهرداری این کلانشهر را فراهم میکند.
نظر شما