به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرکنژاد امروز _سهشنبه چهاردهم شهریورماه_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» با اشاره به الکترونیکی شدن روند دریافت مجوز برپایی موکب در اصفهان، اظهار کرد: یکی از سیاستهای دوره ششم مدیریت شهری اصفهان که به عنوان نقطه تمرکز روی آن فعالیت داریم، هوشمند سازی و الکترونیکیسازی فرایندها است.
وی افزود: مسیر هوشمندسازی و پیش از آن الکترونیکی کردن خدمات، میتواند مزایا و فوایدی را برای شهروندان به همراه داشته باشد، چراکه حضور مردم در مراکز و نقاط مختلف شهرداری کاهش پیدا میکند و پاسخگویی با سرعت بیشتری انجام میشود.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر شهرداری اصفهان بهصورت الکترونیکی از طریق اپلیکیشن «اصفهان من» و برای افرادی که از صفحات وب استفاده میکنند، میز خدمت به نشانی my.isfahan.ir را برای ارائه خدمات غیرحضوری در نظر گرفته است.
وی ادامه داد: با توجه به در پیشرو بودن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و دهه آخر ماه صفر، یکی از خدمات مورد نیاز شهروندان، استفاده از فضاهای شهری برای نصب بنرها یا برپایی موکب برای ارائه خدمت به شهروندان است، از اینرو یکی از اقداماتی که در میز خدمت شهرداری به صورت الکترونیک ارائه میشود، ارائه مجوز برپایی موکبها و نصب طرح تبلیغاتی روی داربستها است که متقاضیان میتوانند با مراجعه به نشانی اینترنتی my.isfahan.ir و بدون مراجعه حضوری خدمت مورد نیاز خود را دریافت کنند.
معرکنژاد با اشاره به فرایند دریافت مجوز برپایی موکب یا نصب پوستر تبلیغاتی گفت: مراحل و هماهنگیهایی برای ارائه مجوز تبلیغات و نصب داربست، با سازمان تبلیغات اسلامی انجام شده است و طرح مورد نظر شهروندان بهصورت الکترونیکی برای سازمان تبلیغات ارسال میشود تا پس از تأیید به حوزه ارتباطات شهرداری ارجاع شود و شهروندان متقاضی در کمترین زمان ممکن میتوانند تاییدیه نصب داربست و مجوز لازم را دریافت کنند؛ البته این خدمت از طریق اپلیکیشن «اصفهان من» نیز قابل ارائه است.
نظر شما