محمدحسین ندیمی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای ایجاد زیرساختهای غیرحضوری شدن تمام خدمات حوزه شهرسازی، پیادهسازی فرایند گواهی عدم خلاف در سامانه اصنو از اواسط اردیبهشتماه سال جاری در دستور کار واحد شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری قرار گرفت و طی جلسات متعدد با نمایندگان واحد کمیسیون ماده ۱۰۰ و تیم پشتیبان شرکت پیمانکار، مقدمات این پیادهسازی مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: در فاز نخست، بررسی فرایند تستی گواهی عدم خلاف زیرسامانههای شهرسازی و کمیسیون ماده ۱۰۰ در مردادماه با موفقیت انجام و در فاز دوم، این فرایند در شهرداری منطقه هفت بهعنوان منطقه پایلوت روی درخواستهای اصلی اجرایی شد.
راهبر ویژه واحد شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در فاز سوم (نهایی) و همزمان با تسری فرایند فوق در تمام مناطق، بهزودی شاهد امکان ثبت درخواست و پیگیری گواهی عدم خلاف بهصورت غیرحضوری توسط تمام شهروندان خواهیم بود.
وی با اشاره به پیادهسازی فاز دوم ایجاد فرایند گواهی عدم خلاف در سامانه اصنو گفت: مدیریت منطقه هفت شهرداری اصفهان و کارشناسان فنی این منطقه همکاری بسیار خوبی را در این خصوص در راستای خدمت بهتر و مطلوبتر به شهروندان ارائه کرده است.
نظر شما