پيشرفت 25 درصدي فاز اول پروژه احداث روگذر بزرگراه امام خميني (ره)

فاز اول پروژه احداث پل روگذر بزرگراه امام خميني (ره) اصفهان تاكنون 25 در صد پيشرفت فيزيكي داشته است .

به گزارش خبر گزاری ایمنا،در جريان بازديد شهردار اصفهان از روند اجراي اين طرح عظيم عمران شهري اعلام شد: در فاز اول احداث اين پروژه كه حدفاصل تقاطع شريف تا تقاطع امام رضا(ع) واقع در خيابان امام خميني (ره) قرار گرفته يك پل به طول 2098 متر و عرض متغير بين 22 تا 35 متر احداث خواهد شدكه عرشه آن از نوع بتن آرمه و پايه‌هاي آن از نوع تك ستوني است كه به وسيله تكيه گاههاي آزاد به عرشه پل اتصال پيدا خواهد كرد.
همچنين قرار است در فاز اول احداث پل مذكور 780 عدد شمع، 130 عد فونداسيون سرشمعها ، 130 عدد پايه و 536 عدد تيرهاي پيش ساخته عرضي استفاده گردد. بر اساس نمودار پيشرفت فيزيكي، پروژه از نظر اجراي شمعها، فونداسيون ها و ستون ها از برنامه تعيين شده جلوتر است به نحوي كه تاكنون 577 عدد شمع، 79 عد فونداسيون و 75 عد سرستون اجرا شده است .
لازم به ذكر است با توجه به اضافه شدن حدود يك كيلومتر به طول پروژه و تغيير نقطه آغاز اين پل از سه راهي رهنان به پارك قلمستان لازم است شركتهاي تأسيساتي نسبت به جمع آوري تيرهاي برق در مسير مذكور همكاري هاي لازم را به شهرداري داشته باشند.
گفتني است در اين بازديد كه دكتر عليرضا قاري قرآن معاون عمران شهري، مهندس حميد رضا فرهنگ شهردار منطقه يازده و مدير امور مالي و مدير عامل سازمان طراحي شهرداري حضور داشتند شهردار اصفهان از هماهنگي و تعامل بالاي موجود بين مديران بخش هاي مختلف شهرداري اصفهان در اجراي اين پروژه تمجيد كرد و گفت: اين تعامل باعث تسريع در به ثمر رسيدن هر چه زودتر اين طرح بزرگ عمران شهري خواهد بود .
وي به دست اندركاران اين پروژه توصيه كرد از هم اكنون به فكر اجراي فازهاي بعدي طرح باشند .
کد خبر 677

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.