نزاجا شهیدشاملی ایران _ النجمه بحرین / جدالی برای باز شدن کلاف پیچیده صعود

در نخستین بازی از روز چهارم مرحله گروهی جام باشگاه‌های هندبال ۲۰۲۳ آسیا، نیروی‌زمینی شهیدشاملی از ساعت ۱۰ صبح امروز با النجمه بحرین رویارویی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از یک‌روز استراحت تیم‌های نیروی‌زمینی شهیدشاملی ایران و النجمه بحرین امروز _دوشنبه پانزدهم خردادماه ۱۴۰۲_ در چارچوب مرحله گروهی بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال مردان آسیا (۲۰۲۳) از ساعت ۱۰ صبح در سالن ۲۵ آبان مجموعه‌ورزشی نقش‌جهان اصفهان مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند و چهارمین روز این رقابت‌ها با جدالی از گروه B آغاز می‌شود.

نیروی‌زمینی شهیدشاملی ایران و النجمه بحرین هر دو با چهار امتیاز به‌همراه الدحیل قطر و الکویت کویت در گروه دوم، از شانس‌های صعود به نیمه‌نهایی هستند و هر تیمی در بازی امروز به پیروزی برسد گام بلندی در این راه برداشته است. شاگردان مسعود ظهرابی برابر تیم‌های جونیور کلاب چین و تاشکند ازبکستان به برتری رسیده‌اند و مقابل الکویت کویت تن به شکست دادند.

نزاجا شهیدشاملی ایران _ النجمه بحرین / جدالی برای باز شدن کلاف پیچیده صعود

از طرفی النجمه بحرین که یکی از مدعیان قهرمانی در جام باشگاه‌های هندبال آسیا به‌شمار می‌رود، برابر الدحیل قطر و جونیور کلاب چین به پیروزی رسیده اما در مصاف با الکویت کویت یک شکست به ثبت رسانده است تا همه‌چیز در گروه دوم پیچیده و سخت دنبال شود. چرا که فقط دو تیم می‌تواند به نیمه‌نهایی برود و این امتیازهای نزدیک شرایط را برای هر چهار تیم خصوصاً نزاجا شهیدشاملی ایران سخت کرده است.

النجمه بحرین در شرایطی به‌دنبال صعود از مرحله‌گروهی است که رقابت‌های باشگاهی قهرمانی آسیا را با شکست ۳۸ بر ۳۶ مقابل الکویت استارت زد اما در ادامه موفق شد تیم قدرتمند الدحیل را کامبک دیدنی ۲۸ بر ۲۶ شکست دهد و برابر جونیور کلاب هم بدون دردسر توانست دو امتیاز به‌دست بیاورد. النجمه ۱۰۲ گل زده و ۹۱ گل خورده تاکنون ثبت کرده و با تفاضل‌گل ۹+ در جایگاه دوم جدول قرار دارد.

نزاجا شهیدشاملی ایران _ النجمه بحرین / جدالی برای باز شدن کلاف پیچیده صعود

اما نیروی‌زمینی شهیدشاملی ایران در نخستین بازی خود جونیور کلاب چین را با نتیجه ۳۹ بر ۳۲ شکست داد؛ آن‌هم درحالی‌که دقایقی از بازی را به حریف جوان خود واگذار کرده بود. پس از آن در گام دوم به‌مصاف تیم پرمهره و مدعی الکویت رفت و در یک جدال سخت با اختلاف ۱۰ گل و نتیجه ۴۰ بر ۳۰ شکست خورد تا کارش برای صعود دشوار شود. با این وجود در گام سوم و تقابل با تاشکند ازبکستان، شاگردان مسعود ظهرابی پس از شکست در نیمه‌اول برای پیروزی همه‌کار کردند و به برد ۳۹ بر ۳۴ رسید.

با این اوصاف بازی امروز دو تیم نیروی‌زمینی شهیدشاملی ایران و النجمه بحرین از اهمیت فراوانی برخوردار است. تیمی که شکست بخورد عملاً دیگر نمی‌تواند به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند چرا که دو تیم سرسخت دیگر نیز در صف صعود هستند. این بازی صبح و زودتر از سایر چهار دیدار دیگر آغاز خواهد شد و دو امتیاز سهم نزاجا یا النجمه خواهد شد.

کد خبر 665278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.