تولید بیش از ۸ هزار تن آسفالت از ابتدای سال جاری

شهردار شهرکرد با اشاره به اجرای طرح نهضت آسفالت گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۸۲۰۰ تن آسفالت توسط کارخانه آسفالت شهرداری تولید و در سطح معابر شهر توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _یکشنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه_ در بازدید از کارخانه آسفالت، خط تولید بلوک‌زنی و سنگ‌شکن اظهار کرد: دو هزار بلوک بتنی در ابعاد ۲۰ در ۴۰ به صورت روزانه توسط کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد تولید و در راستای زیباسازی سیما و منظر شهری در سطح معابر استفاده می‌شود.

وی افزود: یک دستگاه قالب کف‌پوش در ابعاد ۱۰ در ۱۰ و ۲۰ در ۲۰ نیز در دستور کار برای خریداری است.

شهردار شهرکرد با اشاره به اجرای طرح نهضت آسفالت خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۸۲۰۰ تن آسفالت توسط کارخانه آسفالت تولید و در سطح معابر توزیع شده است.

اجرای عملیات خط‌کشی معابر

پیمان محقق، مدیر ترافیک و حمل‌ونقل شهرداری شهرکرد در جریان این بازدید اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۵ کیلومتر از معابر اصلی شهر خط‌کشی شده است. اجرای عملیات خط‌کشی معابر با هدف ترویج فرهنگ انضباط ترافیکی، افزایش ضریب ایمنی، بهبود وضعیت ترافیکی شهر و ایجاد نظم ترافیکی در خیابان‌های اصلی سطح شهر انجام شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر خط‌کشی خیابان‌های سعدی، مولوی، ۱۲ محرم و فردوسی انجام شده است و تا هفته آینده خط‌کشی سایر خیابان‌ها نیز انجام خواهد شد.

مدیر ترافیک و حمل‌ونقل شهرداری شهرکرد اضافه کرد: این پروژه با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در ۳۵ کیلومتر از معابر اصلی شهر اجرا می‌شود.

اکیپ آسفالت بدون وقفه در حال تولید و توزیع آسفالت در سطح شهر است

بهنام دادایی، مدیر کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد نیز با بیان از روز دوشنبه عملیات آسفالت خیابان سفیر امید در شهرکرد به مدت پنج روز اجرا خواهد شد، گفت: یکی از سیاست‌ها و اهداف شهرداری در سال جدید اجرای طرح نهضت آسفالت بود که با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: طی یک ماه اخیر معابر زیادی آسفالت شد و اکیپ آسفالت بدون وقفه در حال تولید و توزیع آسفالت در سطح شهر است.

مدیر کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد اظهار کرد: با توزیع ۳۵۰۰ تن آسفالت، ۲۱ هزار و ۲۵۰ مترمربع از خیابان سفیر امید نیز آسفالت می‌شود.

کد خبر 659614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.