اختلال در پیام‌رسان‌های بله، ایتا و سروش/مدیر عامل ایتا: مشکل پیش آمده به زودی رفع می‌شود

طبق اعلام کاربران فضای مجازی، برخی پیام‌رسان های داخلی از جمله، ایتا، بله و سروش از ساعتی پیش (بعد از ظهر روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت) از دسترس خارج شده و کاربران دچار مشکل شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طبق اعلام کاربران فضای مجازی، برخی پیام‌رسان‌های داخلی از جمله، ایتا، بله و سروش از ساعتی پیش از دسترس خارج شده و کاربران دچار مشکل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اختلال ایتا، بله و سروش برطرف شد

علت این موضوع از سوی وزارت ارتباطات در حال بررسی است.

اما دقایقی پیش محسن غفاری، مدیرعامل پیام رسان ایتا در گفتگویی درباره اختلال در پیام رسان ایتا گفت: مشکل قطع ارتباط به دلیل اختلال در تامین برق یکی از مراکز داده بوجود آمده و هم اکنون تیم فنی در حال راه اندازی مجدد سرویس‌ها می‌باشند.

وی افزود: تا ساعاتی دیگر همه سرویس‌ها راه‌اندازی و به تدریج اتصال کاربران برقرار خواهد شد.

کد خبر 658384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.