به گزارش خبرنگار ایمنا، طبق اعلام کاربران فضای مجازی، برخی پیامرسانهای داخلی از جمله، ایتا، بله و سروش از ساعتی پیش از دسترس خارج شده و کاربران دچار مشکل شدهاند.
بیشتر بخوانید: اختلال ایتا، بله و سروش برطرف شد
علت این موضوع از سوی وزارت ارتباطات در حال بررسی است.
اما دقایقی پیش محسن غفاری، مدیرعامل پیام رسان ایتا در گفتگویی درباره اختلال در پیام رسان ایتا گفت: مشکل قطع ارتباط به دلیل اختلال در تامین برق یکی از مراکز داده بوجود آمده و هم اکنون تیم فنی در حال راه اندازی مجدد سرویسها میباشند.
وی افزود: تا ساعاتی دیگر همه سرویسها راهاندازی و به تدریج اتصال کاربران برقرار خواهد شد.
نظر شما