به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدکمال موحدیان امروز _چهارشنبه سیام فروردینماه_ در نشست با سرگروههای فنیوحرفهای و کاردانش استان اصفهان درباره نظارت بالینی و اهمیت آن، اظهار کرد: نظارت بالینی یک فرایند و سبکی مشخص برای نزدیک شدن به معلمان است و ناظر آموزشی برای اجرای مؤثر و عملی آن باید برنامهریزی دقیقی داشته باشند.
وی با بیان اینکه نظارت بالینی یکی از مواردی است که زمینهساز کمک مستقیم به معلمان استان اصفهان است، افزود: روح و جوهر نظارت بالینی در قالب کلمات مشکل است، از جمله موانع مهم در توسعه حرفهای معلمان، فاصله بین نظریه، عمل و نبود تشریک مساعی با معلمان است.
رئیس اداره تکنولوژی آموزشی و گروههای آموزشی و بررسی محتوا اداره کل آموزشوپرورش استان اصفهان ادامه داد: تلفیق نظریه و عمل گامی در راه یادگیری مشارکتی خواهد بود که با ورود برنامه وزارتی نظارت بالینی و تبیین اهداف آن، جایگاه مثبت گروههای آموزشی و رابطان نظارت تثبیت شده است.
گفتنی است، سرگروههای فنیوحرفهای و کاردانش استان اصفهان پس از این نشست از موزه مرکز تحقیقات معلمان بازدید کرد و توضیحاتی درباره موزه آموزشوپرورش استان توسط رئیس مرکز تحقیقات معلمان، ارائه داده شد.
نظر شما