لپ‌تاپ Kubuntu Focus XE Gen ۲  چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که انرژی مورد نیاز لپ‌تاپ Kubuntu Focus XE Gen 2 با استفاده از یک باتری ۵۳ وات‌ساعتی تامین می‌شود که عمر باتری طولانی‌تری نسبت به نسل پیشین ارائه می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، Kubuntu نسل دوم لپ‌تاپ پرچمدار خود را با نام Kubuntu Focus XE عرضه کرد، این محصول با طراحی شیک و سخت‌افزار پیشرفته مورد استقبال افراد زیادی قرار خواهد گرفت. لپ‌تاپ جدید Kubuntu Focus XE Gen ۲ نسبت به نسل پیشین خود پیشرفت‌هایی داشته است، از پردازنده‌های ۲۸ واتی Core i۵-۱۲۴۰P یا Core i۷-۱۲۶۰P بهره می‌برد که بخشی از آخرین معماری نسل دوازدهم Core Alder Lake اینتل است.

انرژی مورد نیاز لپ‌تاپ Kubuntu Focus XE Gen ۲ با استفاده از یک باتری ۵۳ وات ساعتی تأمین می‌‎شود که عمر باتری طولانی‌تری نسبت به نسل پیشین ارائه می‌دهد. این محصول دارای نمایشگر مات ۱۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی است و از پورت Thunderbolt ۴، یک پورت USB ۳.۲ Gen Type-C، دو پورت USB ۳.۲ Gen ۱ Type-A، یک پورت HDMI ۱.۴b، یک پورت Gigabit Ethernet، یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و یک کارت‌خوان SD پشتیبانی می‌کند.

لپ‌تاپ Kubuntu Focus XE Gen 2 از یک وب‌کم یک مگاپیکسلی، بلندگوهای استریو دو واتی، وای‌فای ۶ و بلوتوث ۵.۲ بهره می‌برد. این محصول با فن دوگانه و لوله‌های حرارتی به صورت فعال خنک می‌‎شود و عملکرد قابل‌توجهی را ارائه می‌دهد. ابعاد این لپ‌تاپ ۱۷.۶ * ۲۲۵ * ۳۲۵ میلی‌متر و وزن آن فقط ۱.۴۵ کیلوگرم است.

کد خبر 650239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.