سخنگوی دولت: ماه رمضان ساعت کار ادارات بین ۷ تا ۹ صبح شناور است

سخنگوی دولت گفت: ساعت کاری کارکنان ادارات در ماه رمضان بین ساعت ۷ تا ۹ صبح شناور بوده و نوزدهم ماه رمضان نیز ساعت آغاز کار ۹ صبح در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایمنا، علی بهادری‌جهرمی روز جمعه درباره وضعیت ساعات کاری ادارات و مدارس در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در بند دوم مصوبه‌ای که هیئت وزیران انتهای سال گذشته برای تعیین ساعات کاری ادارات و دستگاه‌های مختلف موجود در کشور به تصویب رساند، درباره ساعت آغاز به کار و فعالیت‌های ماه مبارک رمضان هم تعیین تکلیف شده است.

وی افزود: مطابق این بند، ساعت کار تمام ادارات به صورت شناور از ساعت ۷ تا ۹ صبح، با مسئولیت و هماهنگی مدیران مجموعه‌ها و به نحوی که خدمت‌رسانی به عموم مراجعان و مردم با خللی مواجه نشود، مشخص می‌شود؛ البته واحدهای عملیاتی خدمت‌رسان مانند مراکز بهداشتی از این امر مستثنا هستند.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: آغاز به کار دانشگاه‌ها تغییر نمی‌کند و پیش از این نیز از ساعت هشت صبح بود، آغاز به کار مدارس نیز با توجه به اینکه در استمرار سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ هستیم، می‌تواند مطابق روال گذشته باشد و منعی از این نظر وجود ندارد.

بهادری‌جهرمی گفت: برای روز نوزدهم رمضان که بعد از مراسم شب قدر است و روزهای بیست‌ویکم و بیست‌وسوم رمضان امسال نیز تعطیل نیست و ساعت آغاز به کار ۹ صبح در نظر گرفته شده است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: تمام مسائل مرتبط با تعیین ساعت کار در ماه مبارک رمضان در مصوبه انتهای سال گذشته هیئت وزیران در نظر گرفته شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 649842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.