قزوین دبیرخانه دائمی تئاتر دینی می‌شود

در دیدار مدیر کل هنرهای نمایشی با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، مقرر شد آیین اختتامیه دوازدهمین دوره سراسری و نخستین رویداد بین‌المللی تئاتر «صاحبدلان» در این شهر برگزار شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری در سفر یک روزه به استان قزوین با محمدحسین فائزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار کرد. این دیدار با همراهی اسرافیل فرج‌اللهی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی و محمود فرهنگ، دبیر دوازدهمین دوره سراسری و نخستین رویداد بین‌المللی تئاتر صاحبدلان انجام شد.

وی درباره همکاری برای برگزاری اختتامیه و بخش بین‌الملل رویداد تئاتر صاحبدلان در شهر قزوین گفت‌وگو کرد و مقرر شد این رویداد هنری اردیبهشت ۱۴۰۲ به میزبانی شهر قزوین به کار خود پایان دهد. از دیگر موارد این جلسه تأسیس دبیرخانه دائمی تئاتر دینی بود که در صورت همراهی مسئولان استانی در اجرای اختتامیه و فراهم شدن زیرساخت‌های لازم، قزوین مقر دبیرخانه این رویداد هنری باشد.

در ادامه این سفر، مدیرکل هنرهای نمایشی و مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی دیدار و گفت‌وگویی صمیمانه با اعضای انجمن نمایش قزوین داشتند و بر ارتباط بیشتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین و انجمن نمایش این شهر به منظور ارتباط خوب و سازنده تاکید کردند.

فرج‌اللهی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی در این دیدار از اعضای انجمن نمایش قزوین خواست در انتخابات ۱۴۰۲ انجمن حضور فعال داشته باشند تا سال آینده برای برگزاری جشنواره تئاتر استانی بتوان تمامی امور اجرایی و برگزاری این رویداد هنری را به انجمن نمایش هر استان واگذار کرد.

این سفر یک روزه با دیدار غلامحسین لطفی، بازیگر و کارگردان باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون قزوین پایان یافت. در ابتدای این دیدار خاطرات این هنرمند قدیمی از سال‌های حضور در عرصه هنرهای نمایشی بیان و در ادامه از او درخواست شد به عنوان پیشکسوت کنار جوانان باشد و آن‌ها را از تجربیات خود بهره‌مند کند.

کد خبر 647144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.