آماده‌سازی ماسوله برای میزبانی از میهمانان نوروزی

شهردار ماسوله گفت: شهرداری در قالب طرح استقبال از بهار، در حال آماده‌سازی شهر برای میزبانی از میهمانان و گردشگران برای تعطیلات نوروز است.

یوسف نیرویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اجرای طرح استقبال از بهار به منظور فراهم کردن بستری مناسب برای آغاز سال جدید و ارتقای سطح کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان و گردشگران، توسط شهرداری ماسوله در مناطق مختلف شهر آغاز شده و مدیریت شهری جلساتی را با میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و شورای اسلامی شهر برگزار کرده است.

وی افزود: در طرح استقبال از بهار، محلات و بازار، آرامستان و مزار شهدای شهر ماسوله نظافت، شست‌وشو و پاکسازی می‌شود.

شهردار ماسوله خاطرنشان کرد: رفع موانع فیزیکی، جمع‌آوری نخاله‌ها و زباله‌ها، رنگ‌آمیزی جدول‌ها، لکه‌گیری و بهسازی آسفالت معابر، گل‌کاری و درختکاری فضای سبز، تعمیر چراغ‌های روشنایی و رفع خاموشی معابر سطح شهر در حال انجام است.

نیرویی با بیان اینکه در ایام نوروز اقامتگاه ماسوله آماده پذیرایی از مسافران است، تصریح کرد: پارکینگ‌های شهر آماده شده است، تابلوهای راهنمای دوزبانه در معابر نصب و کمپ نصب چادر برای مسافران تعبیه شده است.

وی گفت: ماسوله به دلیل داشتن بافت تاریخی و جاذبه‌های طبیعی متنوع در ایام مختلف سال به‌ویژه تعطیلات نوروز، میزبان بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است و مدیریت شهری تلاش می‌کند در این ایام بهترین خدمات را در حوزه شهری به شهروندان و مسافران ارائه کند.

شهردار ماسوله افزود: به منظور ایجاد فضایی شاد و پرنشاط برای شهروندان و گردشگران در ایام نوروز، جشنواره بومی محلی در این شهر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا، ماسوله در ۲۵ کیلومتری جنوب غربی شهرستان فومن و در ۶۲ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 644795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.