حفاظ ایمنی بزرگراه‌های شهر اصفهان استاندارد است

مدیرکل امور اجرایی ترافیک معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: حفاظ ایمنی بزرگراه‌های شهر اصفهان (گاردریل‌ها) از نوع دوموجی استاندارد است که حین برخورد وسیله نقلیه کمترین صدمه را به خودروی حادثه‌دیده وارد می‌کند.

به گزارش ایمنا، حمید آقایی با بیان اینکه گاردریل بزرگراه‌های شهر اصفهان از نوع دوموجی استاندارد است، اظهار کرد: در سال‌های اخیر بر اساس اولویت‌بندی، بسیاری از رفیوژهای میانی بزرگراه‌های دارای گاردریل فلزی به نوع ارتقایافته ایمن‌تر، از جنس بتنی (نیوجرسی) تبدیل شده و برای سایر بزرگراه‌ها نیز در دست اقدام است.

وی افزود: این نوع حفاظ ایمنی در مقابل ضربه کمترین خسارت را به خودرو وارد می‌کند.

مدیرکل امور اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به تصادف اخیر در بزرگراه شهید صیاد شیرازی گفت: شامگاه شنبه، بیست‌ونهم بهمن در مجاورت تقاطع هشت‌بهشت واقع در بزرگراه شهید صیاد شیرازی، سرعت غیرمجاز و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه، عامل تصادف یک خودروی سواری بوده است، ضمن اینکه تابلوهای اخطار حداکثر سرعت در بزرگراه ۸۰ کیلومتر در ساعت را متذکر شده است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت نبود گاردریل، خودرو با سرعت بالا به مسیر دیگری منحرف می‌شد و احتمال برخورد با سایر خودروها و سانحه شدیدتری وجود داشت.

کد خبر 642526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.