قطری‌ها تاتنهام را هم می‌خواهند!

روزنامه‌های امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ یک‌شنبه سی‌ام بهمن ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

تایمز:

حتی اگر شیخ جاسم بن حمد آل ثانی، روند خرید منچستریونایتد را تکمیل کند، سرمایه‌گذاران قطری همچنان می‌توانند برای خرید سهام تاتنهام هم پیشنهاد بدهند.

* اد وودوارد، نایب رئیس سابق منچستریونایتد، حدود ۱.۵ میلیون پوند از فروش باشگاه به دست خواهد آورد.

* آنخل دی ماریا تصمیم پاری سن ژرمن برای دادن "تمام قدرت" به کیلیان امباپه را زیر سوال برده است، به خصوص وقتی که آنها لیونل مسی را نیز در ترکیب خود دارند.

سان:

* وستهم ستاره لاتزیو، سرگئی میلینکوویچ-ساویچ را در صدر فهرست خود قرار داده است تا در صورت جدایی دکلان رایس در تابستان امسال از چکش‌ها، او را به ترکیب خود اضافه کنند.

دیلی استار:

* منچسترسیتی پس از ممانعت از بازگشت ناتان آکه به باشگاه سابقش، چلسی، قرار است به او یک قرارداد جدید پیشنهاد بدهد.

میرر:

شرکت سرمایه گذاری آمریکایی،Elliott Investment Management، وارد رقابت، برای خرید منچستریونایتد شده است.

فوتبال اینسایدر:

* چلسی در پایان فصل به دنبال فروش میسون ماونت، پیر امریک اوبامیانگ، حکیم زیچ، کانر گالاگر و روبن لوفتوس چیک خواهد بود، و این باشگاه آماده می‌شود تا بار دیگر هزینه‌های کلان را خرج کند.

* تامی آبراهام مهاجم رم در لیست خرید منچستریونایتد در این تابستان قرار دارد.

اسپورت یک:

* آرسنال علاقه‌مند است تا جسپر لیندستروم، هافبک آینتراخت فرانکفورت را که "برونو فرناندز دانمارکی" نامیده شده، در تابستان امسال به لیگ‌برتر بیاورد.

کوریره دلا سرا:

* منچستریونایتد یکی از چندین باشگاه مطرح اروپایی است که علاقه خود را جذب به جورجیو اسکالوینی، مدافع آتالانتا ابراز کرده است.

کد خبر 642256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.