برنامه و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی فوتسال

برنامه و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام‌جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رقابت‌های مرحله گروهی مسابقات جام‌جهانی فوتسال ۲۰۲۴ به میزبانی ازبکستان به پایان رسید و تیم‌های ملی فوتسال هلند، اوکراین، اسپانیا، ونزوئلا، برزیل، کاستاریکا، ایران، مراکش، پرتغال، قزاقستان، آرژانتین، کرواسی، تایلند، فرانسه، پاراگوئه و افغانستان به‌عنوان ۱۶ تیم برتر جواز حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی دهمین دوره جام‌جهانی را به‌دست آوردند.

تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی ۷ بر یک مقابل ونزوئلا و ۹ بر ۴ برابر گواتمالا توانسته بود صعود خود به مرحله حذفی را مسجل کند و در طرف مقابل هم فرانسوی‌ها با شکست دادن گواتمالا با نتیجه ۶ بر ۳ و عبور از سد ونزوئلا با نتیجه ۷ بر ۳ به تقابل با ایران رسیدند. تیم ملی فوتسال ایران در گروه F با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کرد تا در مرحله یک هشتم نهایی باید با مراکش دیدار کند. شاگردان شمسایی پنج شنبه باید به مصاف مراکش بروند.

پیش از حضور در جام جهانی تیم‌های ایران و مراکش فروردین‌ماه در تورنمنت چهارجانبه ویتنام به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۵ بر ۴ شیرهای اطلس به پایان رسیده و جالا فرصت انتقام برای شمسایی و شاگردانش در جام جهانی بوجود آمده است.

برنامه تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی فوتسال

پنجشنبه ۵ مهر
ایران - مراکش؛ ساعت ۱۶:۰۰

کد خبر 792791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.