نسخه بزرگ‌تر تبلت Legion Y900 عرضه خواهد شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که نسخه بزرگ‌تر تبلت Legion Y900 وارد بازار چین خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت لنوو برای اولین بار تبلت Legion Y900 را در ماه فوریه ۲۰۲۲ وارد بازار چین کرد. به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد نسخه جهانی تبلت یادشده را نیز عرضه کند. با وجود اینکه تاریخ عرضه جهانی محصول هنوز مشخص نشده است، اما تیزرهای جدید منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت لنوو قصد دارد تبلت جدید و بزرگ‌تر از Legion Y900 را وارد بازار کند. این تبلت همان Lenovo Tab Extreme خواهد بود که در نمایشگاه CES2023 برای بازار جهانی معرفی شد.

تصاویر واقعی که از نسخه جهانی Y900 در فضای مجازی منتشر شده است نشان می‌دهد که از نظر طراحی مانند Tab Extreme است. این محصول دارای نمایشگر ۱۴.۵ اینچی OLED با وضوح فوق‌العاده بالا ۱۸۷۶ * ۳۰۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ است. تبلت Lenovo Legion Y900 از تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۹۰۰۰ بهره می‌برد و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 3.1 همراه است.

انرژی مورد نیاز تبلت Lenovo Legion Y900 با استفاده از یک باتری ۱۲۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود. این محصول به دو درگاه USB-C مجهز شده است که شامل USB-C 3.2 Gen 1 و USB-C 2.0 می‌شود. پورت اول از خروجی DP و پورت دوم از ورودی DP پشتیبانی می‌کند. وزن تبلت یادشده ۷۴۰ گرم و ضخامت آن ۵.۸۵ میلی‌متر است.

تبلت Lenovo Legion Y900 به هشت بلندگوی JBL مجهز شده است، از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند و دارای چهار میکروفون است. یک دوربین دوگانه در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین پنج مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی آن نیز که روی نمایشگر قرار گرفته است، به حسگر ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است. تبلت یادشده با استفاده از اندروید ۱۳ اجرا می‎‌شود. هنوز مشخص نشده است که این محصول چه زمانی وارد بازار چین خواهد شد.

کد خبر 642023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.