نسخه کوکاکولا گوشی ریلمی عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که نسخه کوکاکولا گوشی Realme 10 Pro در هند عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اخیراً نسخه کوکاکولا گوشی Realme 10 Pro در هند عرضه شده است که ظاهری با مضمون کوکاکولا دارد. پنل پشتی این محصول طراحی دو رنگی را به نمایش می‌گذارد یک از یک طرف برند کوکاکولا و در طرف دیگر رنگ مشکی یکدست به همراه نماد Realme به چشم می‌خورد. نسخه کوکاکولا گوشی Realme 10 Pro ویژگی‌های مشابه نسخه اصلی را دارد، به طوری که دارای نمایشگر ۶.۷۲ اینچی IPC LCD با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است.

نسخه کوکاکولا گوشی Realme 10 Pro از تراشه Snapdragon 695 بهره می‌برد که با هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 2.2 همراه شده است. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‎شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

یک دوربین دوگانه در پنل پشتی نسخه کوکاکولا گوشی Realme 10 Pro تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیگسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر آن تعبیه شده است. قیمت محصول یادشده با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۲۵۵ دلار ارزیابی شده است. به نظر می‌رسد که فروش نسخه کوکاکولا گوشی Realme 10 Pro از چهاردهم فوریه آغاز خواهد شد.

کد خبر 640269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.