۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
ایربادز EarFun Air Pro 3 عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ایربادز EarFun Air Pro 3 با پشتیبانی از بلوتوث LE Audio به عنوان جایگزین Apple AirPods عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت چینی EarFun اخیراً یک ایربادز جدید TWS به نام EarFun Air Pro 3 عرضه کرده است که کیفیت بالایی دارد و ویژگی‌های قابل‌توجهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برجسته‌ترین ویژگی آن پشتیبانی از فناوری بلوتوث LE Audio است، بنابراین کیفیت صدای بهبودیافته با حالت تاخیر کم را ارائه می‌دهد که برای تماشای فیلم و بازی کردن ایده‌آل است.

دیگر ویژگی مهم Air Pro 3 پشتیبانی از LC3 و بلوتوث ۵.۳ است که انتقال پایدار و مصرف انرژی بسیار کم را تضمین می‌کند. این محصول به فناوری صوتی تطبیقی aptX مجهز شده است که کیفیت صدای بهتری را در مقایسه با دیگر کدک‌ها ارائه می‌دهد. همچنین، درایور ۱۱ میلی‌متری این ایربادز قادر به ارائه صدای واضح و شفاف است.

با هربار شارژ کردن ایربادز EarFun Air Pro 3 می‌توان به مدت ۹ ساعت از آن استفاده کرد؛ با کیس شارژ آن نیز می‌توان زمان شارژدهی را تا ۳۶ ساعت افزایش داد. همچنین، محصول یادشده از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که فقط با ۱۰ دقیقه شارژ به مدت دو ساعت به موسیقی گوش دهند. این ایربادز از فناوری شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند، بنابراین استفاده از آن راحت‌تر است.

کاربران می‌توانند ایربادز EarFun Air Pro 3 را به صورت همزمان به دو دستگاه متصل کنند. این محصول با تلفن هوشمند، ساعت هوشمند، تبلت یا کامپیوتر مجهز به بلوتوث سازگار است بنابراین می‌توان از آن برای اهداف مختلف مانند گوش دادن به موسیقی، تماس گرفتن و تماشای فیلم استفاده کرد. ایربادز EarFun Air Pro 3 با قیمت ۷۹.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار گرفته است.

کد خبر 638753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.