به گزارش خبرنگار ایمنا، برومند نامداری اظهار کرد: امسال با توجه به جشن ۴۴ سالگی انقلاب، تلاش کردیم فضاسازی سطح شهر در دهه فجر همراه با نوآوری و ابداعات بیشتری همراه و با سالهای گذشته متفاوت باشد.
وی افزود: محتوای اکرانهای تبلیغاتی سطح شهر با شعار ایران قوی با موضوعات مختلف و تصاویر خاطرهانگیز، ۴۴ سال همبستگی مردم ایران طراحی، چاپ و اکران شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای بالا بردن کیفی و کمی اکرانهای تبلیغاتی سطح شهر، برای نخستینبار و به تازگی اقدام به تشکیل شورای محتوای اکرانهای تبلیغات محیطی سطح شهر کرده است و از این به بعد تمام ابعاد تبلیغات سطح شهر قبل از اکران از نظر محتوا، موضوع و طراحی در این شورا مطرح و بررسی میشود.
نامداری تاکید کرد: کار اجرایی اکرانهای سطح شهر با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری است.
وی سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را فرصتی برای زنده کردن یاد و نام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و اندیشههای والای ایشان دانست و گفت: فضای شهر باید به گونهای باشد که تبلور دستاوردهای انقلاب در آن متجلی باشد و حال و هوای آن دوران را تا حدودی برای شهروندان تداعی کند.
معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه افزود: وظیفه همگانی ما این است که تصویر خوبی از انقلاب را به نسل جدید و جوانان نشان دهیم.
نظر شما