جمع‌آوری ۱۵ تن نخاله از ۱۱ نقطه شهر/ حمل بیش از ۶۴ هزار تن پسماند

شهردار قزوین گفت: آذرماه سال جاری ۱۵ تن نخاله از ۱۱ نقطه شهر جمع‌آوری شده است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به شست‌وشوی مکانیزه بیش از ١٣٢ هزار مخزن زباله طی ٩ ماهه نخست سال جاری توسط عوامل اجرایی ایستگاه‌های شش‌گانه خدمات پسماند، اظهار کرد: جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع و شیوع بیماری از اهداف مهم شست‌وشوی مخازن زباله است.

وی از جمع‌آوری ۱۵ تن نخاله از ۱۱ نقطه شهر در آذرماه سال جاری خبر داد و افزود: عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح معابر منطقه سه با هدف زیبایی سیمای شهر و رعایت بهداشت در سطح محلات توسط واحد خدمات شهری انجام شد.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: ارائه آموزش نحوه صحیح تفکیک زباله به همراه توزیع سطل‌های تفکیک زباله به ٢٠۵ دانش‌آموز در دبستان دخترانه شهید مسعود پرویز توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین انجام شده است.

صباغی از جمع‌آوری و حمل بیش از ۶۴ هزار تن پسماند در ٩ ماهه اول سال خبر داد و تصریح کرد: طی ٩ ماه سال جاری ۶۴ هزار تن پسماند خانگی توسط ایستگاه‌های شش‌گانه سازمان مدیریت پسماند در شهر قزوین و نواحی منفصل شهری جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه کارکنان ایستگاه شماره پنج خدمات مدیریت پسماند در طرحی ویژه اقدام به پاکسازی ویژه نواحی منفصل شهری حسن‌آباد، نجف‌آباد و وثوق‌آباد کرده است، گفت: در این طرح علاوه بر پاکسازی و تنظیف گروهی معابر و لایروبی انهار این نواحی، پسماندهای ساختمانی رها شده در معابر و زمین‌های غیرمحصور نیز جمع‌آوری و حمل شد.

شهردار قزوین با بیان اینکه تابلوی برق و درپوش روی پایه چراغ‌های بوستان لاله اصلاح و تعویض شد، افزود: این اقدام در راستای اجرای طرح ایمن‌سازی تأسیسات برقی و به منظور کاهش احتمال خطر برق‌گرفتگی انجام شده است.

صباغی از اجرای عملیات احداث نهر، شیب‌بندی و اصلاح هندسی نهر در ناحیه آزادگان خبر داد و اظهار کرد: پیرو گزارش شهروندان این منطقه در سامانه ۱۳۷، احداث نهر، شیب‌بندی و اصلاح هندسی نهر به متراژ ۶۰ مترمربع در انتهای بلوار شهید جعفرخانی و کوچه شهید هاشمی در شهرک عارف به انجام رسید.

کد خبر 632899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.