به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، علیرضا شاهمیرزایی در پاسخ به انتقادات مطرح شده در رسانههای اجتماعی درباره تحویل ندادن کالای فروخته شده توسط فروشگاههای اینترنتی به بهانه گران شدن ارز اظهار کرد: مواردی که شکایت شده و بررسی اولیه دبیرخانه کمیته نظارت بر کسب و کارهای مجازی شکایت را وارد دانسته است، تذکر کتبی به فروشگاهها داده شده و در صورتی که نتوانند در فرصت قانونی دفاع کنند برخورد خواهد شد.
وی افزود: خریدارانی که با این موضوع روبهرو شدهاند، به راحتی میتوانند در سامانه این ماد که لینک آن بر روی سایت فروشگاههای اینترنتی وجود دارد، شکایت خود را مطرح کنند.
معاون وزیر صمت افزود: مردم به فروشگاههای اینترنتی اعتماد کردهاند، بنابراین این فروشگاهها نیز در شرایطی که تورم وجود دارد باید در راستای ایجاد آرامش برای مردم عمل کنند و اعتماد مردم را دچار خدشه نکنند که البته قاطبه موارد همین است؛ ولی استثنائاتی که وجود دارد باید اصلاح شود.
نظر شما