حمید احمدی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات سامانه ۱۳۷ شهرداری خمین اظهار کرد: ۱۳۷ سامانه جامع ارتباط مردمی شهرداریها است. این سامانه زمینه ایجاد ارتباط بین شهروندان و شهرداریها را فراهم کرده است.
وی افزود: طی ۹ ماه امسال ۱۶۶۰ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ برقرار شده که بیشترین تماسها در حوزه معاونت خدمات و ایمنی شهری، رفت و روب، نظافت شهر و سطلهای زباله، سد معبر و سگهای ولگرد بوده است.
شهردار خمین خاطرنشان کرد: ۴۱۹ تماس در حوزه عمران، آسفالت و جدولکاری بوده است که به مسئول مربوطه ارجاع شده و به تعدادی از درخواستهای شهروندان پاسخ داده شده است.
احمدی اضافه کرد: ۳۸ تماس در حوزه شهرسازی، ۱۸ تماس در حوزه حملونقل و ۱۱ تماس در حوزه حراست برقرار شده است.
وی تصریح کرد: تمام تماسها به حوزههای مربوطه ارجاع شده است، تعدادی از درخواستهای شهروندان انجام شده و تعدادی دیگر در حال پیگیری است.
شهردار خمین گفت: شهروندان باید توجه داشته باشند درخواستها با مدنظر قرار دادن قوانین و مقررات، بودجه و برنامههای بلندمدت و کوتاهمدت شهرداری پاسخ داده میشود و تعدادی از درخواستها امکان اجرایی شدن ندارد.
احمدی با بیان اینکه در سال جاری ۶۰۰ تماس متفرقه با این سامانه گرفته شده است، افزود: شهروندان خمینی میتوانند نظرات، انتقادات و پیشنهادهای خود را در خصوص مسائلی که به شهرداری مربوط میشود با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند.
نظر شما