به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، متروی رم یک سرویس خدمات جدید به ۹ ایستگاه خود اضافه کرده است که شامل قفسههای رمزدار برای دریافت مرسولههای پستی است. امکانات جدید با این ایده نصب شده است که راحتی بیشتری برای مسافران در پایتخت ایتالیا فراهم کند تا بتوانند از ترکیب نیازهای جابهجایی و ارسال-تحویل بستههای خود در یک اقدام لذت ببرند.
افتتاح این کمدها بخشی از طرح گستردهتری است که برای تحقق بخشیدن به یکی از رویاهای شهردار رم، روبرتو گوالتیری، یعنی "شهر ۱۵ دقیقهای" توسعه یافته است؛ مفهومی که در آن هر شهروند قادر است به خدمات اصلی مورد نیاز در زندگی روزمره خود با فاصله یک ربع ساعت پیادهروی یا دوچرخهسواری از خانه دست یابد.
قفسههای قفلدار تعبیهشده در واقع نقاط خدماتی برای مشتریانی هستند که بیشترین تردد روزانه را در مترو دارند و به این ترتیب میتوانند در طول فرآیند خریدهای روزانه خود، پس از انتخاب محصول و تأیید خرید، برای ارسال سفارشها، نقطه تحویل قفسه مترو را انتخاب کنند.
پس از تحویل سفارش به کمد انتخابی، خریدار یک ایمیل اعلان با یک کد منحصربهفرد برای دریافت، آدرس و ساعات کار مکانی که بسته در آن قرار دارد، دریافت میکند. شرکت آمازون که مسئول مدیریت این کمدها است، بسته را به مدت سه روز کاری در محل تحویل نگه میدارد و در صورت تحویل نگرفتن در این بازه زمانی، بسته برگردانده میشود و بهطور خودکار بازپرداخت کامل انجام میشود.
قفسههای قفلدار هوشمند موسوم به InPost با دسترسی ۲۴ ساعته، توسط کدهای QR کار میکنند؛ برای این منظور، آنها به اسکنرهایی مجهز شدهاند که کاربران میتوانند با گوشی خود اسکن کنند تا اقلام خود را دریافت کنند.
این شهر، اقدام جدید خود را را در ماههای اول سال ۲۰۲۳ گسترش خواهد داد، زمانی که در مجموع ۲۱ نقطه تحویل فعال میشود و امکان ارسال روزانه ۲۷۰۰ تحویل فراهم شود.
نظر شما