پیش‌بینی بورس فردا ۵ دی ۱۴۰۱ + اخبار لحظه‌ای

بازار فردا به‌دلیل اینکه روز پیش از تعطیلی است، احتمال متعادل شدن را خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود روند بازار بین پنج تا ده هزار واحد مثبت باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همان‌طور که روز گذشته پیش‌بینی شد بازار امروز هم روندی صعودی در پیش داشت؛ رشد نرخ سامانه نیما، سامانه متشکل ارزی، دلار هرات و بازار آزاد به ۴۰ هزار و ۷۵۰ تومان به تداوم روند صعودی در بازار سرمایه منجر شد و شاخص کل بورس تهران رشد ۲۵ هزار واحدی را تجربه کرد.

شاخص کل می‌تواند تا سطح یک میلیون و ۶۸۰ هزار واحد حرکت کند. نگاه اگر به بازار سرمایه بلندمدت باشد، حتی تا شب عید می‌تواند سود خوبی به سهام‌داران بدهد. بازار سرمایه مستعد جذب منابع کوچک در بازار است و انتظار می‌رود بتواند با خروج منابع از صندوق‌های درآمد ثابت و بانک‌ها و سرریز به بازار بورس رشد خوبی را تجربه کند. شاخص کل در میانه راه در محدوده یک میلیون و ۵۸۰ تا ۶۰۰ هزار واحد دارای مقاومت است و پیش‌بینی می‌شود بتواند حتی از این سطح نیز عبور کند.

بازار فردا به‌دلیل اینکه روز پیش تعطیلی است، احتمال متعادل شدن را خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود روند بازار بین پنج تا ده هزار واحد مثبت باشد.

کد خبر 629134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.