توسعه حمل‌ونقل عمومی وظیفه شهرداری است

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری جزو دستگاه‌های متولی در حوزه آلودگی هوا است و توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی که می‌تواند در کاهش آلودگی هوا مؤثر واقع شود، بر عهده شهردار تهران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز_ یک‌شنبه بیست‌وهفتم آذر_ در جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر با شهردار تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات جلسه اظهار کرد: هفته گذشته شهردار تهران گزارشی از وضعیت حمل‌ونقل ارائه داد و بر این اساس جلسه هم‌اندیشی در خصوص وضعیت حمل‌ونقل میان شهردار و اعضای شورای ششم برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه طرح تحولی حمل‌ونقل مطرح شد و اعضای شورای اسلامی شهر و اعضای کمیسیون تخصصی مباحث خود را در رابطه با حمل‌ونقل مطرح کردند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بسته‌های فکری در حوزه حمل‌ونقل عمومی با افق فکری سال ۱۴۰۴ مطرح و منجر شد شرایط تهران در حوزه حمل‌ونقل ۲۲ درصد به سمت حمل‌ونقل عمومی برود.

وی با اشاره به وضعیت آلودگی هوای پایتخت افزود: شهرداری جزو دستگاه‌های متولی در حوزه آلودگی هوا است و توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی که می‌تواند در کاهش آلودگی هوا مؤثر واقع شود بر عهده شهردار تهران است.

کد خبر 627532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.