وی افزود: با همت و برنامهريزي دقیق گروههاي آموزشي، رؤساي محترم دانشكدهها، مركز تحصيلات تكميلي و معاونت آموزشي دانشگاه صنعتی اصفهان در ایجاد بسترهای مورد نیاز، دورههاي جديدی از مقاطع تحصيلات تكميلي تدوين شدکه پس ازتصويب در شوراي دانشگاه، برخی از این رشته مجوز نهایی پذیرش دانشجو راکسب نموده ومابقی نیز در حال بررسی در شوراي گسترش وزارت علوم، تحقيقات و فناوري است.
معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان تعدد این مصوبات در مقایسه با سال های پیش از آن را بسیار قابل توجه خواند وافزود: در سال ۱۳۹۰ در مقاطع کارشناسی ارشد ودکتری ایجاد ۱۵ رشته جدید به تصویب شورای دانشگاه رسیدکه در مقایسه با سال های قبل از آن از افزایش چند برابری حکایت دارد.
سال/مقطع | کارشناسی | کارشناسی ارشد | دکتری |
1385 | 1 | 1 | 2 |
1386 | 1 | 3 | 2 |
1387 | 1 | 2 | |
1388 | 1 | 2 | 2 |
1389 | 2 | 2 | |
1390 | 7 | 8 |
جدول مقایسه ایجاد رشته های جدید آموزشی در دانشگاه صنعتی اصفهان
وی با بیان این که دورههای مصوب بر مبناي آمايش سرزميني (نيازهاي كشور و پتانسيلهاي ويژه دانشگاه صنعتي اصفهان) تدوين و تصويب شده است تصریح کرد: تعداد دورههاي آموزشي جديد به عنوان يكي از معيارهاي رشد و عملكرد دانشگاهها در كنار ساير شاخصهاي آموزشي، پژوهشي و فرهنگي، نشاندهنده پويايي و بالندگي دانشگاه صنعتی اصفهان در حوزه آموزش و حركت جمعي و با برنامه آحاد اعضای هيئت علمي و گروههاي آموزشي دانشگاه است.
نظر شما