معرفی سامانه ۱۳۷ به مردم با جدیت بیشتری دنبال شود

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه بیشترین تماس مردم با سامانه ۱۳۷ مربوط به زمان حوادث است، گفت: معرفی سامانه ۱۳۷ به مردم با جدیت بیشتری دنبال شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه زارع امروز _ پنجشنبه نوزدهم آبان‌ماه _ در نشست کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد که با حضور شهردار، معاونان و مدیران شهرداری یزد برگزار شد، اظهار کرد: بحث ملاک و شاخص ارزیابی در ارتباط با سامانه ۱۳۷ گسترش آموزش‌های شهروندی در ارتباط با معرفی سامانه است.

وی تصریح کرد: به طور معمول شهروندان زمانی که اتفاق یا حادثه‌ای برای آنها رخ می‌دهد بیشتر اقدام به ارائه درخواست و ارتباط با این سامانه‌ها می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: بیشترین میزان تماس در امسال هم به نظر می‌رسد مربوط به دو سیل اخیر باشد و به همین دلیل نمی‌توان نتایج آن را به تمام زمان‌ها محول کرد.

وی تصریح کرد: در صورتی که سامانه‌های ارتباطی شهرداری با مردم تقویت شود، میزان ارائه خدمات و انجام درخواست‌های آنها بهتر و بیشتر انجام می‌شود.

کد خبر 618395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.