روحیه استکبارستیزی یکی از اصول مهم انقلاب اسلامی است

امام جمعه زرین‌شهر گفت: تا زمانی که روحیه استکباری در بین مستکبران جهان وجود دارد، شعار "مرگ بر آمریکا" و"مرگ بر اسرائیل" ملت ایران بلند است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام قاسم باقریان بعد از ظهر امروز جمعه – سیزدهم آبان ماه- در نشست بصیرتی با جوانان زرین شهر با بیان اینکه حضور پرشور آحاد مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان هوشیاری، وحدت و همدلی ملت ایران را در مقابله با توطئه های دیرینه نظام سلطه به نمایش گذاشت، اظهار کرد: حضور نسل‌های مختلف کشور در کنار دانش‌آموزان در یوم الله ۱۳ آبان‌ماه، زنده بودن نسل‌های ایران اسلامی را نشان داد.

وی افزود: ۱۳ آبان در سال‌های قبل از شیوع ویروس کرونا به نوعی مراسمی ویژه دانش‌آموزان بود و حضور مردمی در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی کمرنگ شده بود، اما امسال به برکت ولایت پذیری و بصیرت مردم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور بسیار پرشور مردم و مسئولان همراه بود.

امام جمعه زرین‌شهر با بیان اینکه نسل جدید انقلاب علی رغم همه تلاش های دشمنان بیدار و هوشیار است، تصریح کرد: امروز دنیا بار دیگر شاهد گام‌های استوار ملت ایران در مسیر استکبارستیزی بود به گونه ای که در راهپیمایی ۱۳ آبان با شعارهای کوبنده "مرگ برآمریکا" یکبار دیگر بر سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.
وی با بیان اینکه ایران قوی، امروز لرزه بر جان دشمنان انداخته است، گفت: ۱۳ آبان نشانه یکی بودن ملت ایران در مقابله با آمریکا و اعلام وحدت در حمایت از اسلام، انقلاب، نظام و ولایت است و یکی از ویژگی‌های مراسم امسال روحیه مطالبه‌گری مردم بود که در تلاش بودند نمایش بیشتری از اقتدار و حضور خود در خیابان‌ها را به رخ دشمنان داخلی و خارجی بکشند.

باقریان با بیان اینکه تا زمانی که روحیه استکباری در بین مستکبران جهان وجود دارد شعار "مرگ بر آمریکا" و"مرگ بر اسرائیل" ملت ایران بلند است، عنوان کرد: مبارزه با استکبار جهانی و مقابله با دشمنان اسلام شعار و فرهنگی قرآنی و دینی است از این رو ملت ایران یکصدا و متحد، فریادهای کوبنده "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" را در پاسخ به توطئه‌های شوم استکبار جهانی و همدستانش سر دادند.
وی با بیان اینکه روحیه استکبار ستیزی و پیروی از ولایت فقیه در ژن ایرانی‌ها نهفته است، خاطرنشان کرد: دشمنان داخلی و خارجی تلاش زیادی انجام دادند تا نسل جدید کشور از فرهنگ استکبار ستیزی فاصله بگیرد چراکه آنان به خوبی می‌دانند روحیه استکبارستیزی یکی از اصول مهم انقلاب اسلامی و یکی از عوامل مهم پیشرفت و دستاوردهای این انقلاب در طی چهار دهه اخیر بوده است.
امام جمعه زرین‌شهر یادآور شد: مقام معظم رهبری در دیدار با دانش آموزان با هوشیاری و داریت همیشگی خود جوانان را به تأمل در تاریخ و بررسی دشمنی‌های استکبار جهانی در تاریخ ایران اسلامی سفارش کردند چراکه اگر جوانان و نوجوانان در تاریخ دقت کنند به خوبی می فهمند که باید همیشه تابلوی مبارزه با استکبار جهانی را مقابل چشمانان خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه صف مردم، نوجونان، جوانان و دانشجویان از صف اغتشاشگران جداست، گفت: امروز رسانه‌های دشمنان با هزینه‌های بسیار زیاد در کنار عده‌ای قلیل از فریب‌خوردگان، مزدوران و خائنان به ایران قرار گرفته‌اند و با بزرگ نمایی در حال القاء نظریه‌های خود هستند تا مردم را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دلسرد کنند.
باقریان متذکر شد: جمع اغتشاشگران در برابر توده مردم فهیم، شجاع، ولایت پذیر و بصیر بسیار ناچیز بوده و خواسته ملت ایران برخورد قاطع، قانونی و انقلابی با عوامل نفوذ و اغتشاشگران است.

کد خبر 616861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.