تقدیر فرماندار اصفهان از حضور پرشور مردم شهیدپرور اصفهان در انتخابات

فرماندار اصفهان از حضور پرشور مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار شهرستان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدعلی احمدی ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم پای صندوق‌های اخذ رأی اظهار کرد: روز گذشته شاهد شور و نشاط وصف‌ناشدنی مردم اصفهان در همه شعب اخذ رأی بودیم و در بعضی شعب، گروه‌های هنری در مجاورت شعبه اخذ رأی، فعالیت‌های ویژه هنری، ورزشی و فرهنگی را انجام می‌دادند که بیانگر شور و نشاط و حمایت مردم از نظام و انقلاب است.

وی با اشاره به فعالیت ۹۵۵ شعبه اخذ رأی در روز انتخابات در شهرستان اصفهان افزود: با تلاش، آموزش و انسجام تمام عوامل شعب، رأی‌گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در کمال سلامت برگزار شد و مردم نیز با حضور پرشور خود پای صندوق‌های اخذ رأی، از زحمات آن‌ها قدردانی کردند.

احمدی تصریح کرد: پیام حضور پرشور مردم در انتخابات روز گذشته، قدردانی از زحمات شهید آیت‌الله رئیسی و ادامه مسیر نورانی ایشان که به تبعیت از رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) پیش گرفتند، بود.

وی خاطرنشان کرد: ما و دیگر مسئولان در قدرشناسی از این مردم حماسه‌آفرین وظیفه سنگینی را برعهده داریم و باید به تأسی از شهدای والامقام تا سرحد جانمان خادم و خدمت‌گزار باشیم.

کد خبر 767444

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.