چاپ ۱۰ عنوان کتاب به نام شهدای شاخص شهر قم

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از چاپ ۱۰ عنوان کتاب به نام شهدای شاخص شهر قم خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، حجت‌الاسلام سیداحمد طباطبایی‌نژاد در هشتمین جلسه کمیته ایثار و شهادت شهرداری قم با اشاره به نقش و جایگاه شهدا در الگوسازی مناسب برای جوانان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم معرفی شهدا در قالب برنامه‌های فرهنگی به جوانان است.

وی از چاپ ۱۰ عنوان کتاب به نام شهدای شاخص استان قم خبر داد و افزود: در بین این ۱۰ شهید شاخص، خلبانان شهید اهل قم نیز معرفی می‌شود و این کتاب‌ها در کنگره ملی شهدا رونمایی و معرفی می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، مشارکت بسیج شهرداری قم در چاپ کتاب‌ها را یادآور شد و افزود: بعد از رونمایی از کتاب‌ها در هفته بسیج از کتاب‌ها استفاده و به میهمانان و مدعوین هدیه داده می‌شود.

وی از خرید ۱۷ فیلم مستند در حوزه دفاع مقدس نیز خبر داد و گفت: این ۱۷ فیلم مستند از بین ۴۰ فیلم ارسالی انتخاب می‌شود و جایزه شهید کلهری را دریافت می‌کند و هزینه ساخت آن را سازمان پرداخت خواهد کرد.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به مشارکت بسیج شهرداری در ساخت دو فیلم بلند داستانی خاطرنشان کرد: ۱۷ فیلم مستند و این دو فیلم داستانی در کنگره ملی شهدا به نمایش گذاشته شده است و امیدواریم برای هفته بسیج که بلافاصله بعد از کنگره ملی شهدا است، برنامه‌های فرهنگی هنری بیشتری را بتوانیم تدارک ببینیم.

کد خبر 616077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.