به گزارش خبرنگار ایمنا، میثم مظفر امروز _چهارشنبه چهارم آبانماه_ ضمن بازدید از سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار در جمع شورای معاونان این سازمان، اظهار کرد: خواستار اجرای ایدههای تحولی در این دوره مدیریتی هستم.
وی ادامه داد: تلاش و عزم جدی این سازمان در زمینه توسعه کمی شبکه عرضه و توزیع و احداث بازارهای میوه و ترهبار جدید در سطح مناطق و محلات شهر تهران قابل تقدیر بوده، مدیریت شهری به دنبال رفع معضلات است تا رضایت خاطر شهروندان فراهم شود.
رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران گفت: داشتن نقش محوری در تنظیم بازار و تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز خانوارها و تعاملات فزاینده بین دستگاهی این سازمان، صنفی بودن نوع کار و نقش خاص سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار در رضایتمندی شهروندان از ویژگیهای این سازمان است و باید بیش از پیش تقویت شود.
وی با اشاره به لزوم هوشمندسازی خدمات و ایجاد MIS سازمانی، تصریح کرد: ایجاد درگاه فروش آنلاین میوه با کیفیت و مقرون به صرفه میتواند در ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان بسیار کمککننده باشد.
مظفر افزود: بازسازی برند میادین میوه ترهبار و ایجاد نمایندگیهای کشوری با استراتژی "فرانچایز"، ایجاد منطقه خاص تجاری گمرکی با همکاری دولت و مجلس و وضع قوانین خاص تسهیلگری صادرات و واردات در محوطه میدان میوه و ترهبار مرکزی با احداث زیرساختهای فنی لازم از جمله ایدههایی بود که در این بازدید مطرح شد.
وی خاطرنشان کرد: از طریق اعمال رویکرد شهروندبازرس باید درگاه نظرخواهی و نظارت شهروندی را فعال و نسبت به رتبهبندی و "بنچ مارک" غرفهداران و بهرهبرداران میادین میوه و ترهبار سطح شهر اقدام و زمینه ایجاد باشگاه مشتریان و اختصاص اعتبارات و امتیازات مشتریان را میسر کرد. همچنین توجه به زنجیره تأمین تا شبکه توزیع از دیگر نکات تبیین شده است.
نظر شما