منصور سلطانیزاده در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اداره بهداشت و سلامت کارکنان، وابسته به ادارهکل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان در راستای رسالت خود، پایش سلامت جسمی کارکنان شاغل، تشخیص زودهنگام و درمان بهموقع بیماریهای شغلی و غیرشغلی و عوارض ناشی از کار را از شانزدهم مهرماه آغاز کرده است.
وی ادامه داد: این اقدام با برنامهریزی، نظارت و در راستای تکریم کارکنان شهرداری برای کیفیتبخشی به خدمات تشخیصی و درمانی انجام میگیرد.
مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری اصفهان افزود: در این راستا با تشکیل پرونده الکترونیک سلامت تحت نرمافزار جدید هوشمند طب کار با قابلیت دسترسی آسان و برخط، مشاهده نتایج معاینات و آزمایشات برای کارکنان و گزارشگیری برای پزشک معتمد درمانگاه امکانپذیر شده است و بر این اساس کارکنان میتوانند از طریق کد ملی سوابق پزشکی خود را مشاهده کنند.
محمدمهدی مغروری، رئیس اداره بهداشت و سلامت کارکنان شهرداری اصفهان نیز در این باره اظهار کرد: اداره بهداشت و سلامت کارکنان زیر مجموعه مدیریت سرمایه انسانی معاونت برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان فعالیت و خدمات معاینات شغلی را انجام میدهد.
وی افزود: این خدمات شامل تشکیل پرونده الکترونیک سلامت با اتصال آنلاین به سامانه جامع منابع انسانی شهرداری، نوار قلب، محاسبه BMI ( شاخص توده بدن با اندازهگیری قد و وزن)، شنواییسنجی، بیناییسنجی، ارزیابی و بهداشت حرفهای، معاینه جامع توسط پزشک طب کار (زن و مرد)، آزمایش کامل خون و ادرار به همراه پیامک لینک جواب آزمایشها، اسپیرومتری (دمسنجی) با تفسیر تخصصی در صورت نیاز، معاینه ویزیت دندانپزشک (با اولویت پیشگیری و درمان در سال ۱۴۰۱)، استفاده از ظرفیت پزشکان متخصص و خدمات پاراکلینیکی بیمارستان تخصصی خانواده است.
نظر شما