رندرهای مفهومی طراحی هدفون Nothing را نشان می‌دهند

به‌تازگی چندین طرح مفهومی از هدفون شرکت Nothing منتشر شده است که بسیار زیبا به‌نظر می‌رسند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ورود Nothing به بازار محصولات فناوری با معرفی هدفون TWS این شرکت موسوم به Ear 1 آغاز شد. این شرکت سپس اولین گوشی هوشمند خود را به نام Nothing Phone 1 عرضه کرد، اخیراً نیز طرح مفهومی جذابی از هدفون این برند به اشتراک گذاشته شده است. این برند بیست‌وششم اکتبر رویدادی برای معرفی ایرفون جدید خود برگزار خواهد کرد؛ احتمال داده می‌شود که شرکت Nothing در مراسم ذکر شده از یک هدفون دیگر نیز رونمایی کند.

به نظر می‌رسد که طرح مفهومی منتشر شده از علامت تجاری Nothing استفاده کرده است و هدفون مورد نظر از نوارهای LED شبیه به آنچه در گوشی Nothing Phone 1 به کار رفته است، بهره می‌برد. رندرها یک جفت هدفون را در رنگ‌های مشکی و سفید به نمایش می‌گذارد. شرکت Nothing اخیراً هدفون TWS جدید Ear Stick را به نمایش گذاشت، اما مشخصات و ویژگی‌های کلیدی آن را اعلام نکرد.

به نظر می‌رسد که Nothing Ear Stick از طراحی هدفون‌های TWS که نیمی از آن‌ها در گوش قرار می‌گیرد، استفاده می‌کند. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به کیس استوانه‌ای آن اشاره کرد. درحال‌حاضر جزئیات دیگری درمورد این هدفون در دسترس نیست.

کد خبر 612244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.