نسل جدید میان‌رده شیائومی در راه است

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که پوکو X5 به منظور رفع مشکلات نسل پیشین خود، یعنی Poco X4 Pro وارد دنیای گوشی‌های هوشمند خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پوکو X4 پرو در ماه فوریه به عنوان جانشین Poco X3 Pro وارد بازار شد. درحالی‌که گزینه دوم به لطف نسبت قیمت به عملکرد بین خریداران بسیار محبوب بود، Poco X4 Pro بسیاری از افراد را ناامید کرد. به نظر می‌رسد که شیائومی در حال تولید نسل بعدی این خانواده با نام Poco X5 است تا مشکلات مدل قبلی را برطرف کند.

شرکت شیائومی امسال موفق نشد نسخه استاندارد پوکو X4 را عرضه کند، بنابراین از راه رسیدنِ نسل جدید این خانواده جالب به نظر می‌رسد. شایعات اولیه Poco X4 Pro را Poco X4 می‌نامیدند در نتیجه ممکن است در آینده شاهد نسخه پرو پوکو X5 باشیم. به نظر می‌رسد که قرار است پوکو X5 به صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی مجهز شود. احتمال دارد طرفداران استفاده نکردن از نمایشگر AMOLED را مشکل بزرگی بدانند.

همچنین در این دستگاه اسنپدراگون ۶۹۵ به کار رفته در نسل پیشین جای خود را به اسنپدراگون +778G خواهد داد. ظاهراً گوشی میان‌رده ذکر شده در پایگاه داده IMEI شیائومی با شماره‌های مدل 220101320C، 220101320G و ۲۲۰۱۰۱۳۲۰۱ به ترتیب برای مدل‌های چینی، جهانی و هندی فهرست شده است.

کد خبر 610225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.