توزیع بیش از ۴۲ هزار تن آسفالت در معابر شهر اراک

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۴۲ هزار ‌و ۲۶۲ تن آسفالت در سطح معابر این کلان‌شهر پخش و توزیع شده است.

محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تداوم بی‌وقفه اجرای عملیات آسفالت و بهسازی معابر شهری اراک، اظهار کرد: این عملیات با هدف تسهیل در تردد شهروندان در دستور کار سازمان قرار گرفته است، به طوری‌که در شش ماهه نخست سال جاری، ۴۲ هزار و ۲۶۲ تن آسفالت توسط اکیپ‌های دستی و فینیشر سازمان، در سطح معابر مناطق شش‌گانه اراک پخش شده است.

وی افزود: در این راستا بیش از ۳۹ تن در منطقه یک، ۵۴ تن در منطقه دو، ۷۵ تن در منطقه سه، ۱۰ در منطقه چهار، ۵۰ در منطقه پنج، ۲۲ در منطقه بافت تاریخی توسط اکیپ‌های دستی، ۷۵۱۶ تن توسط فینیشر، پخش و توزیع است که ۵۲ تن آسفالت نیز فروش آزاد سازمان عمران بوده است.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک با بیان اینکه مدیریت شهری به کیفیت آسفالت معابر به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارد، اظهار کرد: رفع نیاز شهروندان اولویت مدیریت شهری بوده است و در طرح نهضت آسفالت بسیاری از معابر و خیابان‌های مناطق پنج‌گانه و بافت تاریخی اراک بهسازی می‌شود.

وی رضایت شهروندان را مهمترین و بزرگترین سرمایه مدیریت شهری دانست و گفت: تحقق این موضوع در اولویت اقداماتِ شهرداری است، همچنین شهرداری در راستای انجام اقدامات جهادی، آسفالت معابر شهری را به منظور ارتقای کیفیت محیط شهری در دستور کار دارد.

کد خبر 608951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.