به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان تأمین اجتماعی، میرهاشم موسوی از ارائه ۴۲ خدمت این سازمان به شکل الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به واحدهای اجرایی این سازمان خبر داد و اظهار کرد: سازمان تأمیناجتماعی در حوزه خدمات الکترونیک پیشگام بوده است. در حوزه بیمهای، زمانی که تأمیناجتماعی را تحویل گرفتیم ۳۰ خدمت در قالب طرح ۳۰۷۰ به صورت الکترونیکی ارائه میشد که درحالحاضر شمار خدمات الکترونیک سازمان، به ۴۲ خدمت افزایش یافته است.
وی افزود: در بحث خدمات الکترونیک سلامت هم زمانی که ۱۱ ماه پیش تأمیناجتماعی را تحویل گرفتیم، درصد اجرایی شدن نسخه الکترونیک حدود ۶۰ تا ۶۵ درصد بود که اکنون در حوزه نسخهنویسی و نسخهپیچی به آمار الکترونیکی بودن بیش از ۹۰ درصد نسخهها رسیدهایم.
مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی گفت: در پنجره واحد دولت الکترونیک که همه دستگاهها الزام دارند که خدمات الکترونیک خود را از طریق این پنجره هم ارائه دهند، تأمیناجتماعی در حال حاضر حضوری فعال دارد و امکان دسترسی به خدمات الکترونیک تأمیناجتماعی از طریق این پنجره هم وجود دارد و در این زمینه سازمان تأمیناجتماعی از طرف وزارت ارتباطات مورد تشویق قرار گرفته است.
موسوی افزود: همه خدمات الکترونیک سازمان تأمیناجتماعی هماکنون از طریق پنجره واحد دولت الکترونیک قابل دسترسی است.
نظر شما