نمره بالای رسانه‌های پرتغالی به طارمی بعد از درخشش در هفته اول لیگ

مهدی طارمی در هفته نخست لیگ پرتغال و در جریان پیروزی پنج بر یک پورتو، دو گل به‌ثمر رساند و توسط رسانه‌ها بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پورتو پرتغال شب گذشته در هفته نخست لیگ‌برتر، با نتیجه پرگل پنج بر یک از سد ماریتیمو گذشت؛ نکته ویژه این بازی دبل مهدی طارمی و عملکرد فوق‌العاده‌اش در بازی ابتدایی بود که سهم قابل‌توجهی نیز در کسب پیروزی پورتو داشت.

مهدی طارمی بعد از درخشش در دیدار پورتو مقابل ماریتیمو، به‌عنوان بهترین بازیکن پورتو در زمین انتخاب شد و از رسانه‌های این کشور نمره بالایی دریافت کرد و باعث کنایه آن‌ها به منتقدانش شد.

سایت bolanarede پرتغال، با اختصاص بالاترین نمره (۹ از ۱۰) طارمی را بهترین بازیکن زمین معرفی کرد و نوشت: مهدی طارمی - یک بازی دیگر، یک کلاس جهانی دیگر. این فقط مربوط به گلزنی نیست.

همچنین سایت goalpoint با نمره ۹، طارمی را بهترین بازیکن زمین انتخاب کرد. همچنین با کنایه نوشت: او دومین بازی رسمی خود را بدون به‌دست آوردن هیچ خطایی به پایان رساند، فقط برای آزار دادن دوباره متنفرها.

اشاره این رسانه به موفقیت طارمی در گلزنی بدون نیاز به ضربات پنالتی است که قطعاً منتقدان و کسانی که از او متنفر هستند را بیشتر عصبانی می‌کند.

کد خبر 594508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.