به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، بهروز رحیمی با بیان اینکه مردم باید بتوانند به صورت مستقیم و آسان با خدمتگزاران خود در وزارت بهداشت ارتباط برقرار کرده و درخواستها و مشکلات خود را مطرح و پیگیری کنند، اظهار کرد: سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات مردمی وزارت بهداشت به آدرس fc.behdasht.gov.ir میتواند گام بزرگی در جهت کاهش مراجعات حضوری و افزایش تعاملات بین اقشار مختلف مردم با مسئولین و کارشناسان ستادی وزارت بهداشت بردارد.
وی افزود: متأسفانه شاهد هستیم که گروههای مختلفی همچون پزشکان، اعضای محترم هیئت علمی، دانشجویان، کارکنان یا سایر اقشار مردم از استانهای مختلف با زحمت بسیار به ستاد وزارت مراجعه کرده تا درخواستهای خود را مطرح و یا پیگیری کنند؛ لذا باید بتوانیم با استفاده از ابزارهای مختلفی مانند این سامانه، زحمت مراجعات حضوری را از دوش مردم برداشته و نیازها و درخواستهای آنان را مرتفع کنیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تأکید کرد: مردم در این سامانه بهصورت آنلاین و در هر نقطه از کشور نامههای خود را با موضوعات مختلف بارگذاری و پس از ثبت خودکار در سامانه دبیرخانه مرکزی وزارت بهداشت بهصورت پیامکی و یا از طریق همین سامانه درخواست خود را پیگیری و در نهایت پاسخ نامه را دریافت میکنند.
رحیمی با تأکید بر ضرورت تکریم و پاسخگویی سریع به درخواستها و مکاتبات مردمی، اطلاعرسانی مناسب میان معاونتها و حوزههای ستادی، دانشگاههای علوم پزشکی، بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی، کارکنان، دانشجویان و نیز آحاد مردم درخصوص ظرفیتها و قابلیتهای این سامانه را با قید فوریت خواستار شد.
نظر شما