توزیع عادلانه پروژه‌های عمرانی مهمترین رویکرد شهرداری یزد

شهردار یزد با بیان اینکه بخشی از پروژه‌های شهرداری در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: تلاش کردیم پروژه‌ها به صورت عادلانه در سطح شهر یزد توزیع شود.

ابوالقاسم محی‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از رویکردهای بسیار مهمی که شهرداری یزد در فعالیت خود از نیمه دوم سال گذشته قرار داد، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بود.

وی تصریح کرد: در کنار این پروژه‌ها، هر سال عملیات اجرایی تعدادی پروژه جدید کوچک و بزرگ دیگر نیز در شهر یزد آغاز می‌شود و در برنامه کاری و اجرایی شهرداری قرار می‌گیرد.

شهردار یزد با تاکید بر اینکه سال گذشته به‌صورت ویژه بعضی پروژه‌های نیمه‌تمام که زمان زیادی از کلنگ‌زنی آن می‌گذشت، تکمیل شد، گفت: با تکمیل این پروژه‌ها بخش زیادی از فعالیت‌های عمرانی نیمه‌تمام شهرداری به پایان رسید.

وی گفت: یکی از نکات بسیار مهم در ارتباط با توزیع پروژه‌های جدید در سطح شهر یزد، در نظر گرفتن عدالت اجتماعی است، به گونه‌ای که تلاش کردیم مناطق محروم و کمتربرخوردار شهر به‌صورت ویژه در این پروژه‌ها دیده شود.

محی‌الدینی با بیان اینکه بسیاری از سرمایه‌گذاران تمایل دارند که در مناطق توسعه‌یافته شهر حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل و فراهم شدن حضور سرمایه‌گذاران در مناطق کمتربرخوردار شهر، مشوق‌هایی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اقدامات اجرایی بعضی از پروژه‌های نیمه‌تمامی که در دست اقدام است تا هفته دولت به پایان خواهد رسید و در این هفته شاهد افتتاح و بهره‌برداری از چندین پروژه خواهیم بود.

شهردار یزد تصریح کرد: بخش دیگری از پروژه‌هایی که در حال حاضر عملیات اجرایی آنها در حال انجام است، در مناسبت‌های مختلف طول سال به بهره‌برداری می‌رسد و تلاش می‌کنیم پروژه‌ها در کمترین زمان ممکن در اختیار شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 584956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.