محمود رنجبر در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: زمانی که مشتری سفارش خود را در کافیشاپ انجام میدهد و متمایل به استفاده از فضای آن محل است، به دلیل هزینههای سرویسدهی قیمت تمام شده بستنی برای وی بیشتر خواهد شد.
وی افزود: برخی بر این باورند بستنی که داخل کافیشاپ هم مصرف میشود باید افزایش قیمت ۲۰ درصدی داشته باشد، درحالیکه با وجود هزینههایی مانند دستمزد کارگر، استفاده از فضا، لیوان، قاشق، قیف و درکل با سرویسهای موجود بر قیمت سفارشها افزوده میشود.
رئیس اتحادیه فروشندگان آبمیوه، بستنی و کافیشاپ اصفهان تصریح کرد: بااینوجود هنوز هم قیمت بستنی در اصفهان نسبت به برخی از شهرها و حتی شهرستانهای اصفهان کمتر است؛ درحالیکه کیفیت بستنی سنتی اصفهان، بینظیر و همردیف گز سنتی آن است.
رنجبر تصریح کرد: قیمت بستنی کیلویی بیرون بر ۲۰ درصد افزایش داشته است که البته بازهم کمتر از همین نرخ، عرضه میشود.
نظر شما