علیرضا شربتدار در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برنامههای ملاقات مردمی نقش بیبدیلی در راستای رضایت شهروندان و حل مشکلات آنان دارد.
وی افزود: این ملاقاتها موجب میشود شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان رئوس مدیریت شهری از عملکرد خود و مدیران ذیربط مجموعه مطلع شوند و علاوه بر حل مشکلات شهروندان، کمبودها و کاستیها در قسمتهای مختلف مجموعه را ارزیابی و برطرف کنند.
شهردار مهدیشهر خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع از ابتدای آغاز به کار مدیریت شهری جدید به عنوان اولویت نخست و یکی از اصلیترین برنامههای مدیریتی، همواره در دستور کار بوده و در سال جدید نیز برای ارتقای آن برنامهریزی لازم انجام شده است.
شربتدار ادامه داد: در برنامههای ملاقات شهروندی سعی شده تا در چارچوب قانون و با مشارکت دیگر دستگاهها، نسبت به رفع مشکلات شهروندان اقدام شود.
وی با تاکید بر اینکه از هیچ راهکار قانونی برای رفع مشکلات شهروندان دریغ نمیکنیم، تصریح کرد: مدیریت جدید شهری طی هشت ماه گذشته بیش از ۵۵ برنامه ملاقات شهروندی به صورت متمرکز در دفتر شهردار و به شکل محلهمحور در مساجد و محلات سطح شهر برگزار کرده است و در نظر داریم سال جدید این آمار را به دو برابر میزان موجود افزایش دهیم.
نظر شما