ارائه ۱۳۰ خدمت غیرحضوری به شهروندان اصفهانی

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر میز خدمت شهرداری اصفهان حدود ۱۳۰ خدمت غیرحضوری را به شهروندان ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدحمیدرضا ابطحی در جلسه هم‌اندیشی و بررسی سامانه‌های تولیدی سازمان فاوا شهرداری اصفهان که با حضور مدیرکل امور شهری و شوراها و مدیرکل فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: سازمان فاوا جهت همکاری با شهرداری‌های استان جهت استقرار، آموزش و پشتیبانی فنی سامانه میز خدمت و دیگر سامانه‌های تولیدی این سازمان از جمله سامانه جامع سرمایه انسانی آمادگی کامل دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر میز خدمت شهرداری اصفهان حدود ۱۳۰ خدمت غیرحضوری را به شهروندان ارائه می‌دهد، افزود: به واسطه میز خدمت غیرحضوری، شهروندان می‌توانند بدون مراجعه به شهرداری درخواست‌های خود را انتقال دهند و در جریان نتیجه درخواست اعلام شده قرار بگیرند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تاکید کرد: شهروندان اصفهانی می‌توانند از طریق مراجعه به سایت my.isfahan.ir از خدمات الکترونیکی شهرداری بهره‌مند شوند.

به گزارش ایمنا، در جلسه هم‌اندیشی و بررسی سامانه‌های تولیدی سازمان فاوا شهرداری اصفهان بر لزوم الکترونیکی شدن خدمات شهروندان در راستای ایجاد شهرداری الکترونیک در شهرستان‌های استان با معرفی سامانه میز خدمت شهرداری اصفهان تاکید شد؛ همچنین سامانه جامع مدیریت سرمایه انسانی شهرداری اصفهان نیز به عنوان یکی از محصولات تولیدی سازمان فاوا شهرداری اصفهان، به حاضران معرفی شد.

کد خبر 577074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.