پیگیری شکایت مشتریان از طریق اتحادیه‌ها

عضو هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران گفت: کار رسانه پیگیری شکایت‌های مشتریان از فروشگاه اینترنتی نیست؛ این کار اتحادیه‌ها است و رسانه‌ها باید از اتحادیه‌ها بخواهند این موضوعات را پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا قربانی در صفحه توئیتر شخصی خود نوشت: کار رسانه پیگیری شکایت‌های مشتریان از فروشگاه اینترنتی نیست، این کار اتحادیه‌ها است و رسانه‌ها باید از اتحادیه‌ها بخواهند این موضوعات را پیگیری کنند. شما هم اگر موردی داری مستند بفرست برای اتحادیه‌ها و اگر پیگیری نکرد رسانه‌ای کن!

پیگیری شکایت مشتریان از طریق اتحادیه‌ها

کد خبر 569067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.