به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری تبریز، محمد عزتی با حضور در شهرداری منطقه سه شهرداری تبریز ضمن حضور در واحدهای مختلف معاونت شهرسازی و معماری منطقه و دیدار با ارباب رجوع و کارکنان، به بررسی مشکلات و مسائل مرتبط در این حوزه پرداخت.
وی پس از گفتوگو با ارباب رجوع و کارکنان، با شهردار و معاون شهرسازی و معماری منطقه دیدار و با ابراز خرسندی از نحوه برخورد و پاسخگویی کارکنان منطقه، افزود: معاونت شهرسازی و معماری قلب تپنده شهرداری است و نحوه عملکرد آن به سایر واحدهای مجموعه تسری پیدا میکند.
سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع و اخذ رضایتمندی آنان جز وظایف و سیاستهای کاری این معاونت است و همه کارکنان باید بر این موضوع اهتمام داشته باشند.
عزتی تصریح کرد: تسهیل صدور پروانه، الکترونیکی کردن آن به منظور مراجعه غیرحضوری ارباب رجوع از اولویتهای کاری این معاونت است و افزایش رضایتمندی شهروندان را به همراه خواهد داشت.
نظر شما