مهدی نادعلی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات نوروزی مدیریت شهری برای ارائه خدمات بهینه به مسافران، اظهار کرد: ساماندهی سریع پارکینگهای اطراف مکانهای گردشگری و وجود اتوبوسهای حملونقل مسافر برای تسهیل در عبور و مرور مسافران از جمله اقدامات ترافیکی مثبت ستاد خدمات سفر شهرداری است.
وی با بیان اینکه تمهیدات ترافیکی، اطلاعرسانی و گردشگری شهرداری عامل رضایت مسافران نوروزی کاشان بود، ادامه داد: در بخشهایی مانند راهنمای مسافر و ارائه اطلاعات گردشگری از سوی نهاد متولی کمکاریهایی وجود داشت که شهرداری با چاپ بروشور و نقشه گردشگری و ایجاد پایگاه راهنمای مسافر برای رفع این خلأ اقدام کرد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تصریح کرد: خدمترسانی بهینه شهرداری کاشان موجب رضایتمندی مسافران نوروزی شده است و از تمام مسئولان منطقه کاشان درخواست میشود تا با همدلی بیشتر، زمینه و تمهیدات لازم برای زیرساختهای بیشتر در حوزه گردشگری را در ایام گلابگیری فراهم کنند و امکانات بهتری را برای گردشگران به وجود آورند.
نظر شما